.

петак, 1. април 2011.

Ljubavni parovi Beograd


Prije nekoliko mjeseci sam otkrio veliki pješačkih staza parovi Beograd  u podnožju planine u blizini moje kuće. Volim biti vani i uživati ​​pješačenje i biciklizam sama, tako da mogu ići na vlastitu tempom.

Par vikenda prije u ranu jesen bio sam na planinarenje staza sex parovi Beograd  uživanje u hladovini na čelu kutija kanjon, kad žena sam koristio za rad sa došao oko putu prema meni. "Sue! Dugo se-ne-vidi". Rekao sam. Ona je stvarno dobro vidjeti, previše. Bila je malo cowgirl, koristi za žive na malom ranču sa svojim mužem. Na poslu je obično nosila uske traperice koje stvarno mi je dao hard-on svaki put kada sam hodao iza nje. Voljela T-majice koje zagrlio joj grudi jako lijepo što svi dečki oko sliniti sa horny užitak.

Sam čuo da je ona razvela i sada Sue je još uvijek bio beba, i ovdje je stajala ispred mene nosi cut-off T-shirt i kratke, crveni pokrivač tenis suknja s malim naborima. Činilo neobično vidjeti djevojku pješačenje u suknju umjesto kratke hlače, ali sam siguran nije bio o to žaliti. Takva nabrane suknje je jedan od mojih omiljenih komada ženske odjeće, jer swishes i ljuljačke kao dama šetnje daje momak nadi da će se letjeti dovoljno visoka za uvid u Gal je gaćice. Joj majicu bila odsječena samo palac ili dva niže svoju tvrtku grudi baring joj sladak bellybutton, i bilo je jasno da ona nije nosio grudnjak sadržavati joj držak nipples.

"Bob! To je sjajno vidjeti vas previše! Kako si bio?" Mi smo prihvatili  parovi za sex Beograd u prijateljskoj vrsti zagrljaj, ali činilo mi se da je htjela da se drže na malo više od "samo prijatelji" će učiniti normalno. Osjećao sam se malo uzbuđenje trčanje kroz moje prepone su Sue odgurnuo joj ukusne tits u grudima! Konačno, smo izdvajali apart i počeli da hodaju do stazom do kraja kanjona, pričaju o starim vremenima. Na par mjesta staza uspona kratka, ali strmim kosinama. Budući da je gospodin sam ja, ja dopušteno Sue da ide ispred mene mi dopušta bolji pogled na magarca pod tim suknja. Nakon suknja nije flip up dovoljno visoko da me uvjeri da je nosio ni najmanji bič u svijetu, ili ništa at svi. Njezina stražnjica obrazi izgledao dovoljno dobar za jesti i moj kurac skočio i napete protiv moj džokej gaćice!

Minute kasnije Sue zaobljeni zavoj u uski kanjon i došla do zaustavi na viđenje gaju javor u punom sjaju jesen. Prestala je tako iznenada da sam nabasao na leđima i zgrabio obje strane golim struka s mojim rukama. U isto vrijeme sam napravio neki komentar o tome kako lijepe su stabla, Sue je uzdahnuo i položi svoju glavu natrag na mom ramenu.Pa, ja uzeo to kao nagovještaj da bi voljela da se bliže, pa sam skliznula s jedne strane gore pod joj majicu i pokrivena joj meke dojke s vršcima prstiju. Tu je, u stvari, nema grudnjak da biste dobili na način i Sue nije prosvjedovao jedan malo pa sam dosegla gore i uhvatio je za ostale sisa i počela masaže oboje nježno. Ona moaned i tlo joj stražnjica leđa protiv moj kurac koji je do sada bilo tako teško kao što sam ikad to osjetio!Sue je svjestan moje tvrdoće previše, a ona dosegla vratiti ugurati i protrljati moj montaža preko moje planinarenje gaćice. Nevoljko, Podigao sam desnu ruku od Sue je divno tit okrenuti svoje lice da me za dugo, jezik-sisa poljubac.

Negdje tijekom tog vrućeg poljupca Sue je otvorio moj letjeti i radio moj tvrd penis iz moje donje rublje i bio miluje donjoj cockhead s njom palac. Osjećaj je vozeći mene divlje i koljena su dobivanje slabi. "Idemo tamo ispod tog stabla", rekla je ona. Još uvijek drži moj penis, Sue me vodio kroz potok do male špilje sjenovitoj skriveno od staza za veliki stijena i neke grmlja. Ona se pretvorila u mojim rukama još vruće sondiranja poljubac, a onda sam izdvajali joj majicu do iznad glave. Sue je podigla ruku da mi pomogne i ja skliznula usta dolje od vratu i latched na jedan od njezinih malih, tvrdih bradavica. Ja usisan i valjane trešnja-kao grumen između moj jezik i gornje usne i Sue počeo stenjati i izvukao usta joj tighter. Naše disanje je došao teže i teže za barem minutu. Sue izdvajali moje lice u susret njezin jezik za samo trenutak, a zatim pao na koljena u mekim lišćem i posadi joj tople usne oko glave moj kurac. Oh čovjek! Ova beba parovi za sex Beograd 
 stvarno znao kako sisati penis i um-puše senzaciju je napravio moj noge davati.

Kao što sam sjeo i sprawled natrag u lišću povlačenjem joj gladna, parovi za jebanje  sisanje usne sa mnom Zgrabio sam joj koljena i raširite preko moje glave. Sue spušta joj panty-pokrivena maca na moja usta i ja gladno isisan i lizali na to slatko, toplo muskiness kroz tanki materijal, a ona čuva slurping moj bolan kurac, oplakivanje držati vremena sa svojim jezikom. Dospio sam gore i izdvajali joj bič niz od njezina stražnjica ispucati, ona skliznula u stranu, i počeo snaking moj jezik gore i dolje joj mokro pićka, plaćati ekstra pažnju na nju klitoris koji je engorged na veličinu i boju trešnja. Sue stvarno napeti i moaned glasnije svaki put sam sisao na svoju veliku, osjetljive ljubav gumb, i to mi je okrenut na još više ... više nego što sam mislio moguće. Ja nikada nisam imao sex ovo dobro prije i nikad nisam vidio klitoris ovaj veliki bilo! Beogradjanke sex

Ova beba must've osjetio da sam bio uzimajući blizu snimanja moj vatom, pa je izvukao moj penis iz njezinih usta, slid moj kratke hlače i donje rublje dolje prošlosti koljena i počeo prikazivati ​​joj usne oko baze od mojih vratila i moje loptice. Ukratko, ona je smanjila joj vruće kutije se iz mojih usta, dok sam izdvajali joj bič dolje na bedrima i onda off nad njom cipele. Ona je preden okolo, ostavljajući da seksi, kratka suknja na, straddled moj hips, i počeo trljati moj kurac s njom plamenjače maca usne gurajući moje vratilo protiv moj trbuh. Polako, gore i dolje, masirati oba od nas, ali ne dopuštajući moje cockhead stupanja na njoj toplinu, vid kao što sam gledao dolje je bio strašan! Sue splasnuti, mekana maca usne su bile omotane oko obje strane moje vratila, a ona me pomiluje. Osuditi ono što osjećaj! U međuvremenu sam bio vlasništvo još jedan piknik s njom tits firma gura u moje lice, moje oči, moje obraze, i naravno mojim usnama. Zatim, u jednoj usporeno, Sue skliznula joj maca do moj trbuh i nazad dolje da se moj hard penis u njezinu vrućem, zbijeno dubine. Uzela mi je sve u njoj i parkirani njoj pizda na moje loptice, kreće joj meka, plava stidne dlake protiv mina side-to-side vrlo sporo. Sam mogao osjetiti njezin ekstra-dimenzija klitoris guranje protiv moje stidne kosti i ona je očito u ekstazi, zadihan i shuddering!

Nakon par minuta ovog nebeskog spojke, Sue počeo crpne bokovima gore i dolje na mene, svoju ljubav sok cijeđenje iz preko mog trbuha i trčanje dolje između mojih nogu.Nikad nisam doživio to žena mokri prije, i ja sam imao malo! Možda joj je fantastičan klitoris je posebno osjetljiva i pomaže joj postati vlažnije. Sam bio vlasništvo zajebavati u životu i mislim da je bila previše! Ona se ljuljala naprijed-nazad u isto vrijeme ona podigla joj maca pravo na vrhu moj penis i gurnula natrag do balčaka, njene ljupke grudi postizanja moje gladne usne, a zatim povlačenjem daleko. Trebalo je samo minutu ili dvije od ove akcije, a ja pogrbljeno moj hips i strijeljali ono što se osjećali kao pošteda od vruće sperme u Sue već usisavanje maca. Nekoliko sekundi kasnije ona mi se pridružio u orgazam koja je trajala gotovo punu minutu, borave naša tijela se pridružio na međunožja i usta, a oba od nas dahnu i panted.

Zatim Sue odignuti meni polako i još jednom dobio u 69 na našim stranama i oboje smo čistili naše ljubavi pomiješanih sokova od svake druge užaren organa. Ja sam probao samo par kapi svoje sperma prije poslije jacking off i pronašao ga ništa uzbudljivo, ali krema tresti da oozed od Sue je lijep maca je bila ukusna, a ja ne želim zaustaviti lizanje i sisanje naše cum od nje koralj u boji vagine. Uskoro sam osjetio moj kurac uzimajući teško ponovno.  Ležala sam na prsima, počela tonguing joj vrat, a mi sporo-jebeno i poljubi za ono što se činilo kao većina popodne, ali to je vjerojatno samo 10 ili 15 minuta. Sue već je došao nekoliko puta, a kada je osjetio moj kurac početi puls opet rekla: "Oh Baby, želim tvoj doći u mojim ustima ... Sada!" Ja izdvajali iz brzo i uvukao se nad njom prsima kao ona me vodi da joj otvoriti usta gdje sam squirted više mliječno sperme na njezin jezik. Ona je zatvorena usnice oko mojih jerking glavić i isisan mene suho. Oh čovjek, što je ostvarenje sna!

Нема коментара:

Постави коментар